الاثنين، 31 أغسطس 2009

عيد ميلاد واحد ليبرالي..

عيد ميلاد واحد ليبرالي



لأن الليبرالي معارض بطبيعته و مش طايق دبان وشه
و لأني بعارض كل حاجة لدرجة اني عارضت المعارضة نفسها فمن الطبيعي ان امر بمشاكل في عملي هذا شئ طبيعي و في السياق و من الطبيعي الا يمر كلام مديري (انتقداته) مرور الكرام الكلام ده مش معايا لأني ليبرالي فقد كنت ارد الكلمة بالكلمة و بصراحة (للأسف) و بوضوح( للأسف) و عليه فقد حصلت علي انذار في العمل!!!
صدقوني مش هاتفرق في حياتي العملية و الحقيقية و الوهمية و السايبرية انا احصل علي انذارات و تهديديات كقزقزة اللب و السوداني مش مشكلة اطلاقا المشكلة سبب الأنذار نفسه
انا خبير بعض الشئ بالتجارب النفسية و مؤمن بشدة بان كل فعل او رد فعل هو اما تجربة جديدة او قديمة مر بها و لكنها تظل تجربة قد تنتهي بالنجاح او الفشل
انتبهو يا سادة فسأعلن بصراحة و حالا سبب انذاري الذي حصلت عليه من العمل
تمساكوا
احببسوا الانفاس
اقشعروا و ارتعشوا
ارفعوا كميات الادرينالين الي لترين علي الاقل و من النوعية 92

سبب انذاري في العمل


هو

هو

هو



موبايلي فصل شحن

كارثة مصيبة مهزلة معجنة اذاي موبايلي يفصل شحن..؟؟؟؟؟؟؟
اللي موبايله يفصل شحن ممكن يحصل له اي حاجة بعد كدة
لا و ايه موبايل واحد ليبرالي يعني اوعي يمينك و شمالك
بيتصل بيا الموبايل مش طايق نفسه راح فصل شحن
و الله و الله نسيت اشحنه
غلطت انا كدة في البخاري
شوية و اتصلت بيه من موبايل واحد صاحبي بعد محاولات انتحارية للحصول علي الرقم و عينكم ماتشوف الا النور
اتكلم من القلب و الرجل و الايد و الشلوت و الروصية
اضحككم شوية بلاش شوية
اضحككم جامد جامد آخر حاجة
كان من ضمن كلامه معاية بيقولي انت مش كنت عيان و خدت اجازة الصبح مش المفروض تتصل بيا و تقولي انا خفيت و هانزل بالليل رديت عليها ببراءة الليبرالي الغضة و براءة العيال في عيني
التي لا يشوبها خبث عبد الحليم حافظ
او حتي هبل فريد الاطرش

هو المفروض مين يتصل يطمن علي التاني؟؟؟!!

انا اللي كنت عيان

هيييييييييييييه ما علينا
الظاهر ان المشاكل و السلبيات و القرف و المعاناة ورايا ورايا
حتي في عيد ميلادي انا بافكر بجدية استصلح حتة ارض في الصحراء
او افتح صيدلية في حلايب و شلاتين
او حتي اقف بقفص برتقال علي الطريق الصحراوي
بس ابعد عن المشاكل و السلبيات و القرف ده
اقولكم ايه انا باحمد ربنا الف مرة الف مليون مرة
ان ضغط الدم عندي منخفض بالوراثة
و كل سنة و انا طيب^^

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

لا ما عندكش حق يا ايهاب ازاي يعني الموبايل يفضي الشحن؟
فكرتني بمقولم مكسيم جورجي "خلقنا لنعترض"
و كل سنه و انت طيب و ربنا يديم عليك و عينا نعمة انخفاض الضغط
اسحق بندري

إرسال تعليق